Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U

Ulator

23. 2. 2012 14:58
Protože lidé se neumí zastavit.

A už vím proč lidi nejsou dnes v neděli v kostele. Protože v Kauflandu mají akci ;-D

2 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

23. 2. 2012 17:18
Re: Protože lidé se neumí zastavit.

ne, protože je tam zima;-)

2 0
možnosti
JR

jarunkaros

23. 2. 2012 14:43
Připomnělo mi to..

že jsem to měla úplně stejně ..... "v nedělu" do kostela, po kostele na hřbitov a "dom" S kamarádkama a kamarádama po kostele ještě pokecat a doma nedělní oběd , polévka a nějaké klasické nedělní jídlo a volné líné nedělní odpoledne.Pak jsem šla přesně na VŠ a celý ten můj komunitní život v naší vesnici se mi odtrhl, ve městě , kde jsem studovala jsem zůstala pracovat a teď už mám rodinu a malé děti, navíc už nežiju na Moravě, což mě teda odně mrzí, jižní Čechy jsou taky fajn, ale JIžní Morava je nejvíc...

0 0
možnosti
JR

jarunkaros

23. 2. 2012 14:38
Připomnělo mi to..

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

23. 2. 2012 14:34
Ale jo,

v pohodě. Oni na to lidé zase přijdou, že existují věci, bez kterých se nedá žít, přestože nejdou koupit. Ale nejdřív si musejí na vlastní kůži vyzkoušet, jak zle je bez nich.

0 0
možnosti
P

pěnice

23. 2. 2012 14:22
Také si vzpomínám,

že věci, co jsem měla na neděli, jsem nesměla vzít přes týden.To bylo jen na neděli. Byla to škoda, protože tenkrát toho moc nebylo a tímto způsobem jsem to oblečení neměla možnost vynosit. Jinak je pravda, že teď ten život nabral obrátky, velmi zrychlil, aje to také tím, že téměř každý má auto a více se toho za ten den stihne. Někdy se mi ale stýská po těch dřívějších časech. Možná také proto, že jsem byla mladá a krásná a teď už jsem jen krásná.;-D;-D;-D;-D;-D

4 0
možnosti
U

Ulator

23. 2. 2012 14:29
Re: Také si vzpomínám,

;-D;-D

0 0
možnosti