Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohouš Koukal

19. 4. 2011 2:43
krásné

Incredible...

0 0
možnosti

ladyevil_cz

7. 2. 2011 9:11
Pehné :)

;-D R^

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

6. 2. 2011 23:20
Neskutečný !!!

Děvče, děvče, je to tak emotivně napsaný a já Vám to "žrala" až do tý poslední, kratičký věty. Upřímně, ulevilo se mi. Nějaký ALE ve mně zůstalo. Snad, že smrt by se neměla stát "hračkou." L. 

0 0
možnosti

Šírová

6. 2. 2011 23:34
Re: Neskutečný !!!

Smrt není hračkou. Smrt je učitelkou. Je dobré o ní vědět. :) Smrt je jako výborná úča, která může hodně naučit, ale neposedné děti ji rády ignorují. Moudří žáci se snaží od ní naučit co je jen možné. Protože když zazvoní, tak je konec lekce a šlus.:-)

0 0
možnosti

Aretta

6. 2. 2011 22:05
aha, přece jen mám výtku - po přečtení diskuse

Mnetorský začátek příběh zbytečně oslabuje - já ho přeskočila, a díky tomu jsem si "sáhla hloub".

0 0
možnosti

Aretta

6. 2. 2011 22:05
Re: aha, přece jen mám výtku - po přečtení diskuse

-mentorský-

0 0
možnosti

Aretta

6. 2. 2011 22:00
Tý jo..........

Bravurní!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R^R^R^

Slzy v očích a hluboký obdiv!

(a malé zamyšlení někde mezi tím... žít UŽ TEĎ)

(a díky bohu za kratičký poslední řádek)

0 0
možnosti

Šírová

6. 2. 2011 23:38
Re: Tý jo..........

Ano, ano! ...žít UŽ TEĎ! to byl můj cíl. Když jsem to psala, také mi tekly slzy. Na chvíli jsem se stala hrdinkou příběhu. A došlo mi pár užitečných věcí. Chtěla jsem to nabídnout i ostatním.

Pointa je: žít UŽ TEĎ.

R^:-)

0 0
možnosti

nahlasit zavadny blog

6. 2. 2011 14:58
mno ...

napsané celkem dobře, nicméně na tu fikci příště raději upozorněte na začátku

asi jsem to bral moc osobně, před několika týdny mi na rakovinu zemřela žena

0 0
možnosti

Aretta

6. 2. 2011 22:34
Re: mno ...

Téměř půlhodinu myslím na Váš příspěvek... jak ve mně zatrnulo... jak jsem nesebrala odvahu cokoli napsat...

Snad jen: dnes je jí dobře, nic ji nebolí... je to jen naše sobectví, že bychom chtěli, aby naši blízcí (třeba moje maminka, tatínek mojí švagrové...) byli tady se mnou... s námi... Je to snad jediné sobectví, které bolí.

0 0
možnosti

hafusak2

6. 2. 2011 11:45
Kromě fikce existuje i realita:

Ležel jsem na ARO, v loktech napíchané infuze, po těle přísavky EKG a vedle sebe monitor, který ukazoval velice nepříjemné věci, které byly o to horší, že jsem kdysi na vojně absolvoval zdravoťácký kurz a těm křivkám a číslům jsem rozumněl. Jen jsem si říkal, že je to všechno v /píp/, promítal si minulost, přehodnocoval životní priority a vyčítal si, na co všechno jsem se vyflákl a v koutku duše doufal, že možná z toho nějak vylezu a pak si život zařídím úplně jinak, ovšem pohled na monitor mne vrátil do reality. Potom přišel profesor, podíval se na mě, podíval se na výsledky a sdělil mi, že mám šanci se z toho dostat a když nebudu pít, kouřit, žrát, rozčilovat se, unavovat se a atd, že bych mohl na tomhle světě i ještě tak rok a půl být. V té chvíli se ve mě něco zlomilo: Rok a půl? Pár měsíců ve stresu kdy už chcípnu? Nikdy! Jíst budu co mi chutná, na pivo si taky skočím a cigarety koupím. Třeba budu žít o něco kratší dobu, ale šťastně.  To se stalo před 14-ti lety.

0 0
možnosti

Šírová

6. 2. 2011 12:30
Re: Kromě fikce existuje i realita:

No to je skvělý! 8-oR^:-)A jak vypadá Váš život teď?  Patříte asi mezi pár lidí, kteří díky tomu, že něčím takovým prošli, získali dar umět se radovat z pytlovin. Mám pravdu? :)

0 0
možnosti

miky963

5. 2. 2011 20:31
,,,život je krátký...

0 0
možnosti

A.thimo

5. 2. 2011 18:45
...Strašné komentáře

diskutujících!!!;-ORv

Jinak pro Vás:  překrásně napsané...!!V;-)

0 0
možnosti

Šírová

6. 2. 2011 2:44
Re: ...Strašné komentáře

Děkuji :)

0 0
možnosti

Alka1

5. 2. 2011 16:35
Držím palce Terezko..

... a Vy to dokážete.... Prožít svůj čas až do konce tak dobře, jak jen to půjde. Jste statečná R^V.

0 0
možnosti

laduk

5. 2. 2011 16:59
Re: Držím palce Terezko..

čti do konce  ... (tato úvaha je fiktivní) :-)

0 0
možnosti