Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ dobře napsáno!

nedávno se mi stalo přesně to, co vašemu bratrovi ....  ani to se mnou moc nehnulo, prostě je to pryč a já se cítím tak nějak lehčeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Takže...už sis pořídila přenosné HDD a vše zazálohovala?:)

0 0
možnosti
Foto

Jo. Doufám, že tera bude na nějaký čas stačit. Muehehe.:-P

1 0
možnosti

Moc hezký článek, napsaný citlivou osobou. 

Zasvěceně o přítomném okamžiku píše Ekhart Tolle v knize : "Moc přítomného okamžiku". Tam je klíč ke vnitřnímu klidu.

Je i pár videí s Tollem na Youtube.

2 0
možnosti
Foto

No právě, já taky. Zrovna jsem se setkala s jednou paní (v letech mojí maminky) a o něčem jsme se bevily. Ona si najednou povzdechla, že tomu nerozumí, že my mladí jsme mnohem víc v obraze. Kdyby jenom věděla, že ani já už dost nestíhám, nepobírám, klopýtám... mávám rukou, protože taky naprosto nestíhám. Myslím, že "starobní nepřehled a zmatenost" nás bude dostihovat už před třicítkou. :-P

1 0
možnosti

takhle doba je prostě uspěchaná...pokrok je rychlejší než si většina z nás přeje...nevím jestli to je dobře nebo špatně...každopádně já osobně s tím mám problém

0 0
možnosti
Foto

R^ Kde jsou casy, kdy clovek nemel Facebook a kdy si sakra rozmyslel jestli zmacknout spoust protoze film do fotaku stal penize :-)

5 0
možnosti

No jo, ale zrovna jsem pár fotek ze své minulosti potřeboval, a během celé střední školy tedy tří let jsem jich objevil ani ne deset, z toho tři výroční třídní, dvě ze školního výletu, jedna na tablo, a jedině asi dvě tři mimo školu, takže jsme to tehdy fakt s focením nepřeháněli;-D

0 0
možnosti

A95n74d17r46e61j 11K86r78á46l

24. 4. 2014 19:25

1) Jen vyjimecne se podari znicit harddisk v pocitaci tak, aby z neho opravdu nic nezbylo. Jsou zpusoby jak soubory ze zdanlive zniceneho pocitace dostat.

2) To co otevirate a ma zastupce FOTO neni soubor.

0 0
možnosti
Foto

Tak je to.... složka (?) Jaký je v tom rozdíl, prosím?:-)

0 0
možnosti

Jasne, ze jedine co je je TED. To co bylo se jmenuje vcera (pred hodinou, minutou apod) a to co bude se jmenuje zitra (za hodinu, ...). Zadna velka filosofie v tom neni.

0 4
možnosti

J30a66n 81H44a25n73á94k

24. 4. 2014 15:48

Nechci si hrát na filozofa, ale domnívám se, že autorka to myslela trochu jinak, právě to co prožijeme, nám nikdo nevezme a možná by bylo dobré to fakt prožít a nezabývat se a neztrácet čas a neoslabovat sílu okamžiku, uchováváním "externích" vzpomínek.

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS