Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bez chtění se jedná o znásilnění :)

0 0
možnosti

Vybírat PŘED koupí je potřeba, je to nutné, ale kontrolovat PO koupi, jestli jsem opravdu koupil to nejlepší, je špatně. Nic to nevyřeší a člověk se jen zbytečně stresuje. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně! Já nevím, co mě to popadlo!

0 0
možnosti

A k čemu jsou vůbec záclony dobré?

0 0
možnosti
Foto

Já vím! Taky jsme se o tom s Milým bavili. Ale nakonec jsme naznali, že je s nimi pokoj útulnější. Paneláková okna jinak vypadají jako velko-výlohy v shopingparku.;-)

0 0
možnosti

R^

Ach, jak Vám závidím. Dobře si to zapište, u nás do bylo nejhezčí období, když teda pominu narození dcery, to nic netrumfne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem si toho vědoma :) Na skříňě tedy už chvíli čekáme a tak neváhám přiznat, že ze všech těch neumístěných hromádek všude kolem mám občas nervy taky trochu na hromádce, ale jinak si to užívám a trochu se bojím, že ta zábava zkončí až to tu bude hotové. ;-D

0 0
možnosti