Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Terezo, mnoho dalších zábavných kilometrů! V Liberci jsem se učil, hrál kopanou, hokej, volejbal i boxoval. Na Liberec nikdy nezapomenu, dokonce jsem o této epoše napsal pololegrační knihu. Je tam u Vás také v knihovně: Transfuze Antona Horsta \ nakladatelství Pragoline. Volant je má velká zábava i v dědkovském VJEKU, vlevo bohužel jezdím jen při předjíždění...;-D hah

0 0
možnosti
Foto

A tady jsem bloger emigrantEU KARMOVAČ ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ráda slyším, že se Vám Liberec zaryl do paměti a osobní historie! Je to krásné město, to je fakt. Já mám kořeny v Jiříkovicích u Brna, tak bude Brno navždy velkoměsto mého srdce. Ale musím říct, že jak se teď v Liberci zabydluju, tentokrát se mi hoooodně líbí do čeho se to vlastně hrnu ;-D Věřím, že na Vaši knihu narazím. Píšu si ji na svůj předlouhý seznam! :)

0 0
možnosti