Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

sem tam

12. 6. 2011 14:39
Zkoušky

Skládal jsem mnoho zkoušek a musím říct, že nejhorší pro mě navždy zůstane maturita. Učitelé nás jí strašili už od prvního ročníku a nevěděl jsem, co mě čeká. Přípravu na zkoušky na VŠ jsem se naučil organizovat a zvládal je postupně skládat ve stále větším klidu. Nyní, mnoho let po ukončení řádných studií, si příležitostné zkoušky v podstatě užívám. Přeji Vám, abyste si osvojila podobně bezbolestný přístup. 

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

9. 6. 2011 17:37
Něco z toho znám :D

Hlavně tu část s velmi trpělivým partnerem. Ten můj je úplné zlatíčko. V

0 0
možnosti
TB

Šírová

9. 6. 2011 23:02
Re: Něco z toho znám :D

To právě vyjde najevo v takových zátěžových chvílích. Mám právě dvě konkrétní kamarádky, které vyloženě trpěly naprostým nepochopením a neúčastí jejich partnerů. Já jsem opravdu ráda za svého Bóšu. :)

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

9. 6. 2011 13:17
Podobnost s maturitou...

... tu evidentně je, a to velká ;-D

0 0
možnosti
KJ

Karel Jiráček

9. 6. 2011 13:33
Re: Podobnost s maturitou...

Možná u slabších jedinců ... Pokud se jedná alespoň o průměrně inteligentní exemplář, potom to celé probíhá podstatně klidněji.

0 0
možnosti