Diskuse

Moje knihovna

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OVNN

o vaše názory nestojíme

14. 5. 2011 18:34
To není knihovna, to je trapas

0 0
možnosti
TB

Šírová

15. 5. 2011 10:49
Re: To není knihovna, to je trapas

O vase názory nestojíme, copak máte za knihy na privátě vy?

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

14. 5. 2011 1:24
teď nevím, jesltli se chlubíte nebo si stěžujete

30 knih, z toho většina učebnice a slovníky... Tohle mi jen ukazuje úpadek kultury a schopnosti číst. My se v mládí smáli dětem, co přečetly jen 1-2 knihy ročně (to byli takoví školní vyvrhelová a repetenti, co beztak jen rostou pro šibenici :-) ) a koukám, že dnes by to byl silně nadstandardní výkon.

Já se dnes, když mám hromadu práce a koníčků a na nic pořádně čas, stydím, že mám v knihovně ještě nějaké nepřečtené knihy a přečtu tak 1 měsičně.

Jinak, když jsme se stěhovali, měl jsem požadavek na knihovnu. Je vestavěná, přes 2/3 delší stěny největší místnosti od země po strop. V poličkách je tam místa na cca 30-40 metrů knih. A děsí mě, že už je to skoro plné....

0 0
možnosti
L

luca.s

14. 5. 2011 17:54
Re: teď nevím, jesltli se chlubíte nebo si stěžujete

Myslím, že záměrem autorky nebylo pochlubit se, kolik má doma knih, ale

zamyslet se nad tím, jak knihovna může odrážet zájmy človeka a co o něm

může povědět. A to je to, že ráda cestuje, baví ji jazyky, věnuje se

geografii a sportu a ne, že v životě nepřečetla nic víc, než co má v knihovničce někde na privátě.

0 0
možnosti
TM

kopretinka987

13. 5. 2011 22:59
Tou bídou bych se nechlubila

Já nevím, ale u učitelky především bych čekala knihovnu přes půl stěny, ne takovouhle bídu. Skripta, pár populárně-naučných (no spíš to populárně než naučných) knih, jeden Nezval... A mládím neargumentujte. Sama jsem už na vysoké měla tolik knih, že je nebylo kam dávat. A i když jsem měla jen pár korun, nebyl týden, abych si neodnesla aspoň dva tři úlovky z antikvariátu. Knížky jsem navíc vždycky dostávala i jako dárky. Dnes mám knížek několik tisíc a přibývají pořád - a skripta teda mezi knížky fakt nepočítám :-) Myslím, že se opravdu nemáte čím chlubit.

0 0
možnosti
TB

Šírová

15. 5. 2011 10:44
Re: Tou bídou bych se nechlubila

A bydlela jste při studijích doma? Copak jste si z antikvariátu přinášela nejraději?

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

13. 5. 2011 15:26
Krásná literatura

Kde je krásná literatura?

0 0
možnosti
M

multIX

13. 5. 2011 17:49
Re: Krásná literatura

ani beletrie není.Tohle je pionýrská knihovnička svazáckého funkcionáře;-D

0 0
možnosti
F

fext

13. 5. 2011 15:26
-

To je všechno? Na dva lidi? :)

0 0
možnosti
TB

Šírová

13. 5. 2011 19:53
Re: -

Tohle je studentská kapesní knihovnička ;-D Až budu velká, tak budu mít obrovskou knihovnu přes celou obývákovou stěnu.

0 0
možnosti
JN

skokánek

13. 5. 2011 15:17
Hezké,ale

ta encyklopedie není kompletní,mám jí v pěti šanonech;-)

0 0
možnosti