Osobní

Tereza Bošková

Dělat věci tak, aby mě učinily šťastnou.

Jak se (nechat) učinit šťastnou? Někdo má problém přijímat laskavosti a tak řeší, jak se uvolnit a ty laskavosti přijmout, aby se mohl nechat učinit šťasným/šťastnou, jiný třeba tak dlouho čeká, až se o to někdo pokusí, že zkysne jako staré mléko. Kdo má ale čekat, až se okolnosti slitují a seštelují do správné konstelace, aby to správně klaplo s mým kódem pro štěstí?

8.4.2012 v 17:03 | Karma článku: 14.64 | Přečteno: 948 | Diskuse

Tereza Bošková

Moderní mantry

Když jsem začala chodit na meditaci, seděli vedle mě, za mnou a kolem mě na bobku každé úterý a čtvrtek lidé různých tvarů, věků a výrazů. Já jsem je v podstatě vůbec neznala a ani později je vlastně nikdy blíž neprobádala. Neměla jsem potřebu s nimi příliš konverzovat, ani oni se mnou, a přesto jsem se tam cítila opravdu dobře.

27.1.2012 v 23:09 | Karma článku: 19.47 | Přečteno: 1422 | Diskuse

Tereza Bošková

Vánoční blog: Maminka a taťka

Všem nevyzrálým otcům, nedoceněným matkám a zmateným dětem, ztraceným mezi světy těch dvou.

15.12.2011 v 15:43 | Karma článku: 22.97 | Přečteno: 1917 | Diskuse

Tereza Bošková

5 situací, kterým se před státnicemi nevyhnete

Omlouvám se všem, které pobouří nadlehčování vážných situací. Státnice je období hrůzostrašné natolik, že si ho nikdo nechce zopakovat víc než jednou. A také chápu, že jsou prostě jen zkouškou. Ale rozhodně nesouhlasím s tvzením, že jsou zkouškou "jako každá jiná". To si prosím nechte pro ty, kteří už také uplně zapomněli...

9.6.2011 v 12:22 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 1969 | Diskuse

Tereza Bošková

Není Jericho jako Jerycho aneb rozdíl netkví pouze v pravopise

I, nebo ypsilon? Jedna záměna, a slovo rázem znamená naprosto něco jiného. Nejlépe asi pochopí hlavně domorodci.

8.6.2011 v 20:39 | Karma článku: 13.75 | Přečteno: 1909 | Diskuse

Tereza Bošková

Cestování mezi domovy

Myslím, že každý má někdy moment nejistoty – zvlášť pokud trochu cestuje – kdy si potřebuje ujasnit, kde je vlastně doma. Přinejmenším si ujasnit, co to pro něj „doma“ vlastně znamená. I já občas ve slabší chvilce uroním slzu lítosti nad tím, že vlastně nevím, kde to vlastně jsem...právě teď.

16.5.2011 v 20:02 | Karma článku: 8.78 | Přečteno: 1540 | Diskuse

Tereza Bošková

Moje knihovna

Říká se: „Řekni mi, co čteš a já ti řeknu jaký jsi.“ Já s tím naprosto souhlasím.

13.5.2011 v 15:11 | Karma článku: 7.30 | Přečteno: 1895 | Diskuse

Tereza Bošková

Učitelka - to je nejhorší nadávka

Tak tahle věta mi nedávno vyrazila dech a docela se mě dotkl její tón. A to prosím ještě žádná učitelka nejsem.

17.3.2011 v 13:28 | Karma článku: 45.19 | Přečteno: 26945 | Diskuse

Tereza Bošková

Konec je tak blízko

Zdá se mi zajímavé zamyslet se nad tím, co a jak se asi změní v lidském vnímání reality, když zjistí že není cesty zpět, a cesta dopředu už je jen velmi krátká.... (Fikce.)

5.2.2011 v 16:14 | Karma článku: 28.29 | Přečteno: 2633 | Diskuse